وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

با Sleeping Dogs بیشتر آشنا شویم




1.در بازی جعبه هایی موجود هست (40 عدد) که داخلشون 5000$ پول موجوده
جعبه ها ابی رنگ هستند و تقریبا میدرخشند.
2.در بازی زنان و مردانی هستند که شما میتوانید به انها پول بدید (1250$) که شما را ماساژ دهند .
3.در شهر لباس فروشی های متعددی وجود دارد.(که لباس های هر لباس فروشی تقریبا با دیگری فرق دارد.).
میتوانید برید لباس بخرید

4.در شهر رستوران های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید به انجا برید و غذا بخورید.
5.در شهر ایکونه ماشینی هست (1 عدد نیست زیاده تقریبا) که شما میتوانید برید اونجا و ماشین بخرید
6.برای اینکه لباس ها،خوراکی ها و نوشیدنی های بیشتری رو بتونید خریداری کنید و ازشون استفاده کنید
باید FACE lvl up کنید |برای اینکار در نقشه به نقاط زرد رنگی که عکس آدمکی روش هست برید
7.اصلا سراغ مسابقه خروس های جنگی نرید چون امکان برد توش خیلی کمه.

گفته4l!R3Z4 | ZaRT:
یک روش جالب برای پولدار شدن: توی لیست Contacts یه شماره دارید که به زودی اسمشو تو (اینجا) می گم، زنگ بزنین. حالا که کارشو گفت و یه اس ام اس اومد، سوار یه ماشین شیدو حالا توی مپ یه ماشین رو به رنگ نارنجی نشون میده که شما اون رو با خونسردی تمام می دزدیدو می برین به اونی که بهش زنگ زدین بین 30000$ تا 40000$ می فروشید! به همین سادگی، به همین مفتی


گفته hojjat74:
در ضمن واسه قفل در خیلی اذیت میکنه من اعصابم داشت خورد میشد باید بدید بالا سبز شود سریع دکمه a رو بزنید اگه در بعدی قرمز باشه و a بزنید بر میگرده به حالت اولو اما راه حلتمام اون قفل ها که کلا تو بازی 3 یا 4 تاست من 3 4 تای اولو راحت بازمیکنم اخریش که سبز شه یکم مشکله !اونم اگه یکم تیز باشین بعد از 5 6 بار امتحان کردن یه حالت موسیقی داره !مثل ریتم میمونه!من بعد 5 6 بار 3 تای اولو چشم بسته میزدم!!این ریتمم وقتیه که شما سبز میکنید اون رو !یک بار تجربه کنید خوبه
مورد دوم اون ماشیناس !بله یه اقای به اسم tron troy همچین چیزیازتون ماشین میخواد زنگ میزنید جزئیاتشو میده بالاترین ماشینی که گرفتم 300کیلو بود پولش !ولی اگر ضربه بخوره ازش پول کم میکنه و نصیحت منم اینکه دنبال اون ماشینای حمل پول نرین چون نهایت یک دهم پول این اقام بهتون نمیده
خوراک ماساژ و بقیه چیزام اگه بخورید هر کدوم یه توانایی میده که منم استفاده نمیکردم مگه اون ماساژش !که برای face lvl هست !فکر کنم درصد زیاد شدنشو زیاد میکنه!
مورد بعدی شلیک و ... !اینم مشکل کرکه و همه دارن پس دعوا نداشته باشید !من با همون مشکل تمومش کردم !(crysis2 با نسخه دمو که سمت راست بالا چیزی مینوشت تموم کردم بازی اگر بخوای با لگم باشه بازی میکنی)
در ضمن داخل مسابقات ماشین سواریم شرکت نکنین پول کم میده!
برای رفتن به یک طرف مپ دیگه 300 بدین به تاکسی !دکمه سمت راستو نگه دارید ادرس بدید قبلشم m رو بزنید تا بفهمین کجا میخوای برین !سبز و ابی مهمن!نارنجیام دل بخواهین !بهتر از اینکه 2000مترو با ماشین برین!
سعی کنید تمام تکنیک های اون بنده خدام یاد بگیرید !تا بتونین مثل من دست بشکونین !
بعضی جاها علامت سپر ابیه !اگه اونا رو بزنید و دوربینو هک کنید میرید منزل و حای تلویزیون .سرچ میکنید بعد مدتی بالا سرش علامت میاد اینتر میزنید ارست میکنه!(arrest)بهتون لول cop میده!
چیز مهم دیگیم نیست !فقط پشت 80 درصد ماشینا برید و f بزنید بهتون میله میده !بزرگترین مشکلم اون ادمای چاقن که با میلم حل میشهدر ضمن تنها هدفتون یادگیری حرکتیه که سلاحو از شخص میگیره !

گفته codtiger:
به تازگی بازی رو تموم کردم آخرش خیلی جالب میشه مخصوصا مرحله ی آخر تو رستوران و تعقیب بعدیش.اما یه چیز دیگه میخواستم بگم داشتم تو اینترنت میچرخیدم دنبال یک فیکس برای این مشکل لاک شدن موس که یک فیکس پیدا کردم برای خودم کار کرد با وجود اینکه خیلیها زیرش کامنت داده بودن که به درد ما نخورد.پس من نمیتونم کارآمد بودنشو تضمین کنم و چون خیلیها بعدش گفتن که بازیشون کلا به هم ریخت پیشنهاد من اینه که حتما قبل از کپی این فیکس از کرکتون بک آپ بگیرید.در ضمن این فیکس سیو گیمهاتون رو پاک نمیکنه پس نگران نباشید.یک چیز دیگه این که این فیکس مشکل تند چرخیدن موس و یا بد چرخیدنش رو خیلی حل نمیکنه ولی برای من اون مشکل قفل شدن دوربین و دکمه ی شلیک رو هنگام نشونه گیری حل کرد.اینم لینک دانلود.فایل رو آنزیپ کنید.محتویات رو به پوشه ی بازی کپی کنید

گفته
Tesla_220:
خوب دوستان : من یه راه حل خوب پیدا کردم تا دیگه موقع شلیک گیر نکنه .
1.برید به Option
2.بعد Controller Layout
3.سپس Right Click رو به Q تغییر بدید .
4.دکمه Shift رو که باهاش نشونه گیری می کنید هم به Right Click تغییر دهید .

تغییرات رو سیو کنید .
از این به بعد برای سوار شدن ماشین شدن و هک کردن و ضد حمله با Q است و نشونه گیری با Right Click .
با این تغییرات گیر کردن موس هنگام تیر اندازی به شدت کاهش پیدا می کنه .

گفته
elDarkness :
پست 273#

آپدیت v1.4:
Download

آپدیت v1.5:
Free Cloud Storage - MediaFire
حتما باید قبلش به ورژن 1.4 آپدیت کرده باشید. احتمالا آپدیت با حجم کمتر هم بیاد.
بعد از اینکه محتویات آپدیت رو در فولدر بازی کپی کردید, برنامه Quickpar رو نصب کنید:QuickPar - Download
سپس روی فایل patch.v1.5.a.par2 کلیک کنید تا با quickpar باز شود و بعد از اینکه فایل ها رو چک کرد, روی دکمه repair کلیک کنید.
بعد از اتمام کار برنامه 9 تا فایل par2 رو پاک کنید. چنانچه فایل های با پسوند 1 در فولدر بازی باقی مانده, آنها رو هم پاک کنید.
به مسیر Data\Audio\HK رفته و همین کارها رو برای SFX.pck.par2 تکرار کنید.
در آخر کرک اسکیدرو را کپی کنید:SD.V1.5.Crck.Only.Skid.rar
(این کرک توسط بچه های بازیسنتر آپلود شده است)
--------------------------------------------------------------------------------------
کرک جدید اسکیدرو با 10 DLC و باز کردن فیس لول ها :
http://www.mediafire.com/?a9zh9q8crtqxdvc
--------------------------------------------------------------------------------------
forums.sleepingdogs.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد