نقد و بررسی بازی Battlefield 3
اگر چه ما در نقطه ای شمالی از جهان زندگی می
کنیم و همه آرزو دارند که به جایی گرم بروند و در حین بازیسازی موج سواری
هم بکنند، ولی بیشتر ما دوست داریم همینجا بمانیم تا کاری که عاشقش هستیم
را انجام دهیم" طراح ارشد بازی آقای لارس گوستاوسون (Lars Gustavsson) این
حرف را می زند. او از ابتدای کار استودیوی DICE با آن ها بوده و روی بیشتر
Battlefieldها کار کرده است. او می گوید: "استودیو همان استودیو است،
کارکنان آن همان کسانی هستند که 1942 و Codename Eagle را ساختند. اگر صورت
های سربازهای این بازی ها را به خاطر داشته باشید، می توانید با وارد شدن
به استودیوی ما آن ها را شناسایی کنید". وقتی چندین سال با یک سری افراد
کار کنید، عصاره اصلی تیم همانی می شود که شما می خواهید و اگر هم افراد
تازه ای به استودیو بیایند، این طرز فکر و ماهیت تیم به آن ها هم منتقل می
شود. با این اوصاف، استودیوی DICE را می توان پایتخت سبک تیراندازی نظامی
نامید که به تجهیزات کاملی مجهز است، مثل موتور جدید Frostbite 2 و کار
کردن روی بخش تک نفره و در همین حین خلق یک بخش چندنفره عظیم. در حقیقت
DICE قصد دارد که پایه های سبک تیراندازی خود را محکم میخکوب کند و عنوانی
برجسته به نام Battlefield 3 بسازد. در سال 2008 سبک First-Person Shooter
در بین کنسول های آمریکایی و PC حدود 10 درصد کل را تشکیل می داد. طی دو
سال این رقم به 20 درصد رسیده و این نشان می دهد که بازی های تیراندازی
خیلی قوی تر از همیشه شده اند. این تنها یک Battlefield جدید نیست، این
دنباله روی یک بازی افسانه ای PC است که هنوز که هنوزه مردم از آن لذت می
برند. فعلا شخصیت های دوست داشتنی Bad Company کنار گذاشته شده اند تا DICE
به سراغ جنگ بزرگتری برود. EA و DICE آنقدر به این بازی اطمینان دارند که
آن را در سالی که بازی های عظیم دیوانه وار زیاد هستند، عرضه می کنند، یعنی
همزمان با Gears of War 3 ،The Elder Scrolls V: Skyrim ،Batman: Arkham
City و یک Call of Duty تایید نشده.
 | Click this bar to view the original image of 800x450px. |

تخریب از نوع Destruction 3
ادامه مطلب ...