وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

40 بازی برتر از دید پردیس گیم و گیمر های حرفه ای (قسمت اول)

سال 2012 بدون شک یکی از بزرگترین سال ها در تاریخ بازی های کامپیوتری خواهد بود. به همین خاطر، نویسندگان پردیس گیم قصد دارند 40 بازی برتر این سال را به ترتیب حروف الفبای انگلیسی بررسی کنند.

 

Asura's Wrath

حمیدرضا نیکوفر: از اولین نمایش این بازی در TGS سال پیش، خیلی به آن علاقه مند شدم. یک Hack & Slash سریع و خشن با یک شخصیت دیوانه تر از کریتوس (Kratos)! به نظر با بازی بسیار خوبی در این سبک روبرو هستیم.

مجید نوردوست: سازندگان ژاپنی همیشه ایدهای خوبی در بازی هایشان به کار می برند. اینبار نیز Asura’s Wrath یکی از این عناوین است. بازی ای که توسط استودیوی خوب CyberConnect2 در دست ساخت است و به نظر می رسد که بتواند بازیکنان را از خودش راضی کند.

 

Alan Wake's American Nightmare

حمیدرضا نیکوفر: خاطره انگیزترین بازی این نسل برای من Alan Wake بود و مسلماً طاقت انتظار برای American Nightmare را ندارم. بخش Fight Till Dawn به راحتی چندین ماه سرگرمی خواهد بود. گرافیک بازی هم طبق نمایش های جدید واقعاً خیره کننده است.

مجید نوردوست: بازی Alan wake جدید جداً از اینکه تنها یک Spin-off برای نسخه اصلی است و به صورت دانلودی راهی بازار می شود، یک بازی هیجان انگیز خواهد بود. ماجراجویی جدید الن (Alan) برای طرفداران این بازی بسیار دلپذیر خواهد بود.

 

BioShock: Infinite

حمیدرضا نیکوفر: بعد از یک سری FPS بی بخار، واقعاً نمی توانم برای آمدن Infinite صبر کنم. نسخه اول این بازی را به عنوان بهترین بازی این نسل قبول دارم و نسخه دوم به نظر خیلی بهتر از قبل است. منتظر این شاهکار هستیم.

مجید نوردوست: BioShock: Infinite یکی از بزرگترین بازی های سال 2012 خواهد بود. نسخه جدید سری بازی های BioShock با آن سبک تازه و نوآورانه اش صنعت بازی ها را منتظر خودش نگه داشته است.

 

Borderlands 2

حمیدرضا نیکوفر: نسخه اول این بازی به شدت اعتیاد آور بود. وقتی وارد دنیای Borderlands می شوید، سخت است که از آن فاصله بگیرید. بازی همان سبک و اعتیاد RPGهای قدیمی را زنده می کند. گیم پلی بسیار بی نقص با تعداد بی نهایت اسلحه که در این نسخه حتی بهتر هم شده و از همه مهمتر گرافیک بازی هم خیلی زیباتر شده است.

مجید نوردوست: گر چه علاقه چندانی به این عنوان ندارم، اما به نظر می رسد که Borderlands 2 یک بازی موفق و بسیار بهتر از نسخه اول باشد. این بازی قطعاً طرفداران خاص خودش را دارد که دوست دارند آن را تجربه کنند.

 

Brothers in Arms: Furious 4

حمیدرضا نیکوفر: سه بازی از Gearbox در این لیست به ما نشان می دهند که این استودیو چقدر نزد بازیکن ها محبوب است. سری Brothers in Arms یک سری بسیار زیبا بود. این نسخه متفاوت تر شده، ولی همچنان سبک قبل را نگه داشته است. مشتاق هستم تا ببینم Gearbox با این بازی چه کار کرده است.

مجید نوردوست: Brothers in Arms جدید هیچ نشانی از نسخه های قبلی اش ندارد. به شخصه سبک قبلی را بیشتر دوست داشتم و با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کردم، اما نسخه جدید این سری بیشتر به عنوانی مانند Left 4 Dead شباهت دارد! به هر حال این بازی نیز می تواند برای یک عنوان چندنفره سرگرم کننده باشد.

 

Darksiders II

حمیدرضا نیکوفر: هر چند با نسخه اول بازی زیاد ارتباط برقرار نکردم، ولی هیچ وقت این بازی را عنوانی بد نمی دانستم. شاید نسخه دوم فرصت مناسبی برای من باشد تا با دنیای زیبای Darksiders بیشتر آشنا شوم.

مجید نوردوست: نسخه اول این عنوان بازی ای بسیار دوست داشتنی و خوش ساخت بود. این قسمت دنیای این سری را بیش از پیش به نمایش درمی آورد و مبارزه های نفس گیرتری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد.

 

Diablo III

حمیدرضا نیکوفر: من اصولاً با PC بازی نمی کنم، ولی Diablo III کاملاً فرق می کند. یک شاهکار دیگر از Blizzard با آن دنیای مخوف Diablo  و سبک RPG فراموش نشدنی، هر بازیکنی را ترقیب به انجام این بازی می کند.

مجید نوردوست: من تمام بازی های Blizzard را تجربه کرده ام و به جرأت می توانم بگویم که آن ها جادویی در اختیار دارند که باعث می شود بازی هایشان حرف اول را در دنیا بزنند. منتظر ماندن برای این بازی منحصر به فرد بسیار سخت است.

 

Dishonored

حمیدرضا نیکوفر: نمی توان در مورد این بازی نظر قطعی داد، ولی گیم پلی مشابه به Riddick و مضامین مخفی-کاری آن نوید یک بازی جالب را می دهند. داستان هم به نظر جذاب است. این بازی هر چیزی که باشد، به خاطر تلاش سازندگان برای خلق یک بازی جدید قابل احترام است.

مجید نوردوست: هنوز نمی توانم نظرم را درباره این بازی بیان کنم. اطلاعات چندانی نسبت آن ندارم. امیدوارم در آینده و با انتشار تریلرهای بیشتر، شاهد یک عنوان خوب باشیم.

 

DmC

حمیدرضا نیکوفر: سری Devil May Cry محبوب ترین بازی های Hack & Slash نزد من هستند. Ninja Theory هم بازی های بسیار زیبایی عرضه کرده و نمایش های این بازی بسیار امیدوار کننده هستند. خیلی دوست دارم داستان بازی را بدانم.

مجید نوردوست: زمانی که مشخص شد Devil May Cry جدید به وسیله Ninja Theory ساخته می شود، احساس خوبی نسبت به آن نداشتم، اما هر بار که تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شد، پیشرفت در آن دیده می شود. به نظر می رسد که DmC عنوانی قابل قبول برای طرفداران این سری از بازی ها باشد.

 

Dragon`s Dogma

حمیدرضا نیکوفر: هر چند Capcom در این نسل بازی های آنچنان جالبی عرضه نکرد، ولی Dragon's Dogma به نظر فرق می کند. افراد با استعداد زیادی پشت ساخت آن هستند و یک بازی Open-World/RPG هم خوراک سلیقه من است!

مجید نوردوست: بازی Dragon’s Dogma از آن عنوان هایی است که قصد دارد خودش را به نوعی یک  Dragon Ageو حتی یک Skyrim جدید معرفی کند، اما با توجه به ساخته های عجیب و غریب و تصمیماتی که Capcom در این چند سال گرفته، به نظر نمی رسد که این عنوان به بازی خوبی تبدیل شود. البته باید منتظر ماند و دید که نتیجه نهایی چه می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد